Mm...=)

Har målat en hyllvinkel (eller vad det nu heter) vit, ska hänga min ryggrad på den. Inte MIN, men min.

Insett att det är busenkelt att koppla vidare en fast telefon, vilket gjort min dag.

Vaknade med huvudvärk idag, eller om det kom efter min stora latte.. Hursomhelst har den inte släppt riktigt, trots lite mos av trapezius. En del småknas med kroppen nu, som att jag får rätt ont kring costae 1 efter 30 min löpning och att jag är spänd framsida lår på höger ben. Höger är ju alltid mer eller mindre knäppt i och för sig. Blir nog nålar idag.

Haft två bra patientdagar nu.

Ikväll får jag äntligen träffa honom på riktigt igen. Utsvulten.



Är nu behandlad (smärta!) och ska prova gymmet igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0