Röra

På plats 06.45 idag. Värre än på ortopeden. Well, mindre måsten här. De går loss på rum nummer två idag, det som ska bli mitt behandlingsrum så småningom. Nu använder jag det som är färdigmålat. Väldigt oinrett än så länge, dessutom är listerna inte färdiga än, inte heller golvet, ska bytas. Jag vänjer mig långsamt vid färgen.

Mycket fix. Mycket som trampar vatten. Irriterande. Vill ha igång allt NU. Hemsida, logga, facebook, journalsystem, bokningssystem, marknadsföring. Blev plötsligt marknadsföringsansvarig tror jag.


Jag ska ordna, ordna och... ordna. Tvätt. Ehm, tankarna trilskas trots att jag skrivit listor. Suck.

Liite svalare idag, kanske jag inte ser ut som en ocean efter att ha varit på gymmet sedan.

Kommentarer
Postat av: mathias

känner igen det där! försöker få igång allt nu till kliniken själv. men tycker du har ett rätt fint behandlingsrum =)





ha det bäst //Mathias A från klassen =)

2011-06-14 @ 11:22:23
URL: http://quakare.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Så småningom så, mycket ofärdigt just nu.

2011-06-14 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0