Semesterupptakt *inandning*

Det är en bättre dag idag, trots pissregn. Märkligt vilken skillnad det blir på humöret bara sömnen är god och morgonen lugn. Jag kom ur sängen i tid och kunde tänka normalt, hann sminka mig hemma istället för på jobbet och packa väskan genomtänkt, ovanligt.

Egentligen har jag semester i eftermiddag när jag stänger här, men jag beslutade mig för i en girig stund för någon månad sedan att jag ville jobba den här helgen, varför jag har två dagpass på ortopeden inbokade. Galet omotiverad. Men, det är bara att piska sig själv liiite till, sedan får jag slappna av. Heja heja.

Åh, jag måste nog sätta en surdeg idag. Känner baksuget komma. Haha.

Goretex på idag alltså. Cyklade 2 km till bussen och hann bli dyngsur om benen, usch.

Jag har klätt mig i lila, brunt och vinrött idag, stram knut och mina röda glasögon. Jag måste se ut som ett torkat plommon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0