Uppdatering

Jag har haft ett riktigt skönt jullov, utan både jobb och skola. Det kändes bra att vara i Västerås och umgås mycket med familjen. I mellandagarna bilade jag ner till Hovmantorp och träffade Edwards familj, det var trevligt. Efter det åkte vi tillsammans tillbaka till Västerås och firade nyår där tillsammans med ett gäng vänner. Tillslut i Stockholm igen efter att ha hälsat på mormor och morfar. Det blir ofta ett fasligt flängande under de här helgerna. Vi hade egentligen tänkt ta en sista minuten till något varmt och skönt ställe för att göra ingenting. Men det fanns inga resor kvar, så vi gjorde ingenting här istället - väldigt skönt det också. Den största ansträngningen var nog att gå och handla en gång. Utöver det blev det mest film och sömn.

Idag fick jag ett ryck och läste i en av mina anatomiböcker, helt spontant. Känner att det är dags att fräscha upp minnet lite. Ny, tuff kurs på måndag i idrottsmedicin. Det ska bli väldigt roligt och intressant, men tungt som sagt.

Jag måste till biblioteket så snart som möjligt. Känner ett sug efter skönlitteratur, ska försöka få tag i Conn Igguldens andra bok i serien och Kejsaren. Mycket bra skildring av Ceasars framfart, jag läste första boken på tre dagar tror jag.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 12:21:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0