Vila...?

Visst är väl helgen till för att vila upp sig? Jag har uppenbarligen inte riktigt fattat det där. Jobbade fredag kväll och lördag dag, sov som skit natten emellan och gick dessutom ut med Martine på kvällen. Igår, söndag, red jag på förmiddagen, tränade på kvällen och hade Johanna på te efter det. Men gårdagen var mer av en powerdag i jämförelse med de andra. Vann över min bråkiga häst som sparkar i väggen och bockar med huvudet när tränset ska på. Hon är expert på att bita ihop och att hålla mulen utom räckhåll, men jag var envisast.

Vi har satt ihop en power point-presentation idag inför redovisningen av vårt arbetsplatsbesök på Skanska. Det jobbigaste är att det tar sådan tid när man är fyra kockar, alla tycker och tänker.
Helt enkelt tur att det snart är jul, jag vill baka lussekatter. Så blir det nog i Göteborg i helgen, och glögg, mm.

Kommentarer
Postat av: Ed

lugn och ro samt vila är utlovat :)

2009-11-24 @ 20:22:14
Postat av: Max

=) nice! Kom gärna på 1a adventsgudstjänst i vineyard kl 16 på söndagen! Då spelar din bror =)

2009-11-24 @ 21:34:44
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0