Allhelgona

Jag har verkligen haft en fantastiskt lugn och skön allhelgonahelg efter en för mig uschligt mentalt stressig vecka. Ed var här och förgyllde min tillvaro, vi tittade mest på film och drack varm choklad.

Just nu har jag något i örat som sprakar, antagligen vatten.

Har kommit igång ordentligt med både ridning, boxning och annan träning efter min långa sjukdomsperiod. Så skönt. Fast jag har tendens till smärta i båda höfterna just nu, så jag får ta det lite lugnt. Det beror nog främst på att vi under hösten haft en hel del manipulation som vi övat på varandra, ingen hit att bli för rörlig. Blir väl människa igen om några år när jag jobbat ett tag.

Kommentarer
Postat av: stan

åh en uppdatering :)



/from your biggest fan, this is stan

2009-11-06 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0