Derma

Jag kommer aldrig att vänja mig vid tentaplugg. Jag kommer alltid att göra massa annat och sitta och stirra i anteckningarna emellanåt och komma på att jag bara låtsas läsa. *suck* Men det blir bra när det är över, imorgon eftermiddag. Den här gången handlar det om dermatologi och venereologi, alltså hud- och könssjukdomar på svenska.

Åkte till Örsta gård imorse och hade ridlektion. Roligt och lärorikt. Och snart, nästa gång, kommer jag och min 28-åriga dam Godiva komma överens i boxen när det ska tränsas. Hon var sjukt tjurig och godissugen idag, och lerig.


Kommentarer
Postat av: KatBat

Det hadnlar om att icke plugga själv. Ska man vara hemma måste man vara två. Annars läsesal på bibliotek. Annars går det inte.

2009-11-08 @ 20:38:01
URL: http://katbat.wordpress.com
Postat av: KatBat

Det hadnlar om att icke plugga själv. Ska man vara hemma måste man vara två. Annars läsesal på bibliotek. Annars går det inte.

2009-11-08 @ 20:38:11
URL: http://katbat.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Du har nog helt rätt...

2009-11-09 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0