Spending time with Morgan

Jag läste för ca 45 minuter sedan ut Predikanten av Camilla Läckberg. Hujedamej vilka motiv. Tankarna tog ordentlig fart i mitt eget huvud och skapade spiraler av öden, liv, tro, död och verklighet.

Vill tacka alla medverkande i framför allt resan till och från Skellefteå i helgen som var. Jag upplevde ett inre lugn av att befinna mig i ett sällskap där alla stod på samma grund och där diskussionen var ett naturligt inslag som bar, åtminstone mig, framåt.

Har sex arbetspass kvar att avverka innan jag får tre och en halv veckas välförtjänt semester. Jag märker att min kropp börjar tycka att det räcker nu. Jag är trött, har plötsligt fått eksem och känner mig helt enkelt schleten. Plugg och sjukvård i all ära, men jag suktar som en törstande kamel efter dagar då jag får ägna min tid till Morgan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0