Mer lov, mindre ansvar

Hemma i det som varit mitt hem i ett och ett halvt år. Veckorna som jag vistats i Västerås har varit fyllda av lugn och vila. Nästan lustigt dock hur mycket känslor från sin uppväxt som kommer till ytan när man bor under samma tak igen. I vissa ögonblick kändes det som att backa fem år tillbaka i tiden.
Förknippar mitt hem med termin, vardag. I alla fall just nu, mycket roligt kommer med det också. Men i skrivande stund känns det mer som ett ok, har större lust att spendera långa, vakna nätter i Västerås och sova halva dagen efter. Det är riktig ledighet för mig, dylika saker inträffar över huvudtaget inte annars. Visst har jag vakna nätter, men aldrig att jag får sova dagen därpå..

Jag tog mig hit med bil, annars hade jag inte kommit hem med alla saker. Har packat upp allt förutom mina kläder, vill inte riktigt ta tag i det..
Provade min klänning och lyckades ta bilder på hela, mycket passande att mitt köksbord står där det står.=) Dagens egoserie:




Nu ska jag bara få ledigt också.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket vacker klänning. Färgen passar dig!

2009-01-04 @ 21:57:57
URL: http://johlie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack!

2009-01-04 @ 22:36:06
Postat av: Max

så himla fin är den! passar dig som handen i handsken!

2009-01-04 @ 22:55:58
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Rickard

Åh, jag vet precis vad du menar med att det känns som tiden backar när man kommer hem. Alla förväntningar på en själv från andra förändras till hur de var när man bodde hemma och man lever som man gjorde då, trots att man kanske inte alls vill eller ens "idag-jag" är van vid det.



Fin klänning också. =)

2009-01-05 @ 00:04:32
URL: http://janniklasrickard.blogg.se/
Postat av: Din PB

Mimmi min mimmi, den är vad du beskriver, du är mycket vackrare än så. Jag äskar dig och du kommer och bär även nu upp denna klänning som den fika person som du är. Du får MVG! Puss

2009-01-06 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0