God fortsättning

på det nya året allesammans!

Fantastisk nyårsafton måste jag säga. Stort tack till Mr River som fixat hus, all mat och ett riktigt bra dansgolv, grym musik dessutom. Har dock lite ont igen efter en bravad då jag hamnade på golvet med ryggen före, men sånt händer.

Köpte min balklänning i förrgår, gick loss på en del trots att jag kunde pruta lite på priset. Men det var ju ur 2009 års kollektion. Mörkare röd, utan axelband, släp, lite öppen i fram så skorna syns, figursydd med tyget veckat på ena sidan, vacker med andra ord. =)

Tankar snurrar kring ledighet från jobb osv. Får inte tag på min chef, oerhört stressande med tanke på att vi drar om en och en halv vecka...

Kommentarer
Postat av: franskmim

akta ryggen! xD

2009-01-01 @ 18:23:22
Postat av: Rickard

Mm, smällen såg rätt rejäl ut.



Ha så kul på balen, försvarets balar är alltid skojjiga. =)

2009-01-02 @ 10:52:52
URL: http://janniklasrickard.blogg.se/
Postat av: Jonathan Fors

Ha ha, mr. River var ny :)

2009-01-13 @ 00:27:38
URL: http://www.omskakas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0