Blod och vatten

Jag såg "The day the earth stood still" igår på bio. Riktig besvikelse, tänk att man kan tillåta sig att göra så dålig film. Det enda som var lite coolt var parasiterna, det kröp i hela mig.

Nu har jag fått ordning på inköpen inför helgens arrangemang. Ikväll blir det utprovning av frisyr och smink. Jag har lugnat mig, känner att jag har någorlunda kontroll över situationen igen, tack gode Gud. Dock hinner jag inte tvätta, så jag har tvättat nödvändiga saker för hand och skänkt tankar åt alla kvinnor som inte har lyxen att tvätta i maskin. Creds to you.

Köpte två skivor med klassisk musik för 28 kr på Åhléns, Debussy och Bach. Underbart melankoliska pianotoner med ett otroligt driv strömmar ur mina högtalare och jag känner att jag lever.

Fick ett sms för en stund sedan från Danderydstappen som törstade brutalt efter mitt blod, det är brist på min blodgrupp, B. Så jag ska nog ta mig dit och fika gratis imorgon.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag brukar drömma om apelsinjuicen på västerås blodgivningscentral. Den är brutalt god och syrlig. =D

2009-01-21 @ 17:21:07
URL: http://janniklasrickard.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha...är den så bra? Här får man bl.a. vrålgoda mackor med alfalfagroddar på.=)

2009-01-21 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0