Autumn leaves

Stod tio timmar över den där bänken i mitt behandlingsrum på Sturebadet igår. Fullbokad sånär som på en halvtimme i samband med lunchen, vilket gjorde att jag i alla fall hade en timmes rast mitt på dagen. Det sliter bra hårt med bortåt tolv kunder som bara ska ha massage. Ingen anamnes, inga tester, behandling tiden ut.
När jag kom hem kändes det som att jag varit ute och dansat en hel natt i dåliga skor. Vrålont i fotsulorna, smörja och fila. Sov riktigt hårt under natten och vaknade, knappt utsövd. Fick tack och lov lite massage i nacken och över axlarna av Johanna, ovärderligt skönt.
Vädret har den sista tiden till största del varit till min belåtenhet, inget regn, kall och hög luft, blå himmel, sol och höstfärgade lönnar. Men det går nog snart över.







Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket fina bilder. Har du tagit dem?

2008-09-29 @ 22:54:05
URL: http://johlie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jo, jag tog dem på vägen hem. Inte helt fel med höst när solen speglas i de döende omgivningarnas flämtande andetag...

2008-09-30 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0