Into the wild?

Bara skit på tv. Austin Powers, Rowan Atkinson som en värdelös detektiv, intetsägande amerikanska serier. Äter äppelpaj och surar.
Utförde min första mobilisering av ländrygg idag, dock inte helt lätt att känna end feel i rotation alla gånger och veta vilken sida patienten ska ligga på för att behandla rätt facettled (fyra på varje kota i ryggen).
Pratade länge med en klasskompis efteråt, åkte in till stan och skulle ta en kaffe på söder. Struntade i den och gick istället längs med Hornsgatan till Skanstull. Skönt att reflektera om livet med någon som har samma ålder som min mamma, men pratar med mig som en jämlik. Tankar om både stort och smått. Blev inga löparskor heller, trots att jag verkligen hade behövt dem idag. Han proklamerade för SoFo och jag blev galet sugen på att ta mig dit imorgon, bara strosa omkring.
Panikhandlade vindruvor och sesamkakor efter att ha fått riktiga sockerkänningar längs vårt promenadstråk. Kände på vägen hem att det inte var vindruvor min kropp ville ha.

Förstår inte, vill inte, kan inte. Biomekanik är ett under av krånglighet i mina ögon. Bland annat.

Kommentarer
Postat av: max

yeah! go for sofo!



har du sett filmen into the wild?

2008-09-27 @ 18:26:29
URL: http://www.myspace.com/westernweb
Postat av: Mimmi

Nej, inte än, funderade på det då, men fick inte tid. Har den hemma, så ska se den snarast.

2008-09-27 @ 23:38:12
Postat av: Lollo (från klk :)

Biomekanik är verkligen ingen höjdare!

2008-10-01 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0