Kvällspasset

Undrar om jag gick över gränsen idag, den som för mig är en av viktigaste att vara varse om. Man har bara en kropp. Skivstångspass blev det, vågade inte brassa på särskilt med vikter med en lätt känning, så jag kanske klarar mig. Dock insåg jag när jag såg mig själv göra utfallssteg i spegeln, vi har pratat om felaktiga rörelsemönster i nya kursen idag, att det inte är konstigt att min kropp inte vill vara med. Svårt att stabilisera knäna och bäckenet ordentligt, framför allt med skivstång i nacken. Så det blir till att köpa en boll.

Tänk att så lite som en ödmjuk diskussion kan göra mig så glad. Fick dessutom veta att jag ska bli bjuden på middag hemma hos mig själv nästa vecka. Mycket trevligt förslag.

Om jag fungerade normalt skulle jag vid det här laget ligga i en liten hög på golvet och tillverka z:an i varje andetag med tanke på hur mycket jag sov inatt. Brukar dock somna snabbt när jag tränat, vilket är en av anledningarna till mina kvällspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0