Friday

Fucking cp. Min glasögon gick sönder idag, på lunchen. Petade på dem lite från sidan, och så gick skalmen av. Visserligen slitit på dem länge, men oerhört störande.

Fixade en massage åt mig av en elev på medicinskt kursforum som bara utbildar massörer och som även håller till i NPH:s lokaler. En mjuk, avslappnande massage. Koncentrerade mig på att komma ner i varv. När hon var färdig (eller snarare när jag var tvungen att springa för att jag hade en patient) var jag rosig om kinderna, kunde knappt se och hade min hjärnkapacitet någon helt annanstans.

Åt stekt fisk till middag och åkte sedan till Martine för att fördriva kvällen. Drack lite vin, pratade om våra liv, tittade på filmen Juno och gjorde en förskräckligt god äppelpaj med mörk choklad och nötter i smuldegen som förtärdes tillsammans med vaniljglass. Lugnt, stilla och många skratt med en ibland bitter underton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0