Paralys

Det är helt enkelt stört vad jag påverkas av olika saker. Stressade hem för att hinna äta lite innan jag skulle iväg och träna. Hann både äta (brände mig dock på tungan i min iver), packa väskan och åka igen. Kommer fram och inser att passet är fullt, blir så irriterad över det att jag vänder tvärt och går. Fanns ett annat pass som jag egentligen kunnat gå på, men jag gick in på Vi och köpte bananer istället. Kommer hem, fixar lunch till imorgon, diskar och pratar lite i telefon. Efter det försöker jag göra en kraftansamling för att komma någonstans i min del av arbetet. Det slutade med att jag lade mig på köksgolvet med näsan ner i golvtiljorna. Sov riktigt illa inatt och hade kunnat somna där om jag inte tvingat mig upp i sittande efter en liten stund och började bläddra i en kokbok istället. Hann bli galet sugen på både det ena och det andra, främst söta saker, men det är ju bara måndag...

Det är som att springa i sirap, trögt och klistrigt. Slits mellan längtan och förtvivlad trötthet inför slutdatumet, 19/11. Kanske hade varit lättare om inte alla hade drabbats av nästintill total handlingsförlamning.

Hade tre herrar kring mig i båset idag, jag låg på bänken. Uppmobiliserad och uppmjukad i bröstryggen till max av två av dem och en avslutande skön massage av den tredje. Armar och händer slår bra högt. Det var välförtjänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0