Nattankar

När man behöver det som mest, får man det som minst. Sömn.
Jag har tenta imorgon, är inte ett dugg nervös, är relativt trött och borde utan problem somna sött på kudden, men icke. Är det murphy som är i farten?

Tankarna virvlar såhär i förändringens tid. Fast det kanske är som det ska vara..

Imorgon, efter att dagens strapats är avklarad ska jag gå till söder, till Hornsgatans hälsokost. Dags för en liter Mivitotal.

Jag har ringt hur många samtal som helst idag. Till en spaanläggning i Västerås som vill hyra in en massör, men jag tror att jag struntar i det erbjudandet. Massa saker som talade emot, kanske får till något här i närheten istället. En klasskompis som har kontakter.. Kämpat mot Danderyds sjukhus telefonsvarare också, galet att det ska vara så svårt att få tag på folk. Nya tag imorgon...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, folk är alltid på möten eller tjänsteresa när man vill prata med dem. Lycka till med jobbletandet.

2008-03-27 @ 22:40:18
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0