Axplock

Idag har jag shoppat. Väldigt mycket för att vara jag. Det var så skönt att springa i affärer och känna att jag faktiskt kunde köpa i princip vad jag ville. Kvävs något annat? Även tittat på kameror.

När jag var i Västerås i veckan fick jag rådet att unna mig saker. Lyfta fram musiken, de konstnärliga sidorna i mig. Har inte tänkt på (dum som man är, klart det är så) att det är ett naturligt sätt för mig att uttrycka mina känslor på. Tidigare har jag haft lagom dos av det hela i min vardag. Nu har det fått stå tillbaka för benbitar, latinska ord och funktionell anatomi. Klart det är en sorg i sig.

"I sommar ska jag...". Tänk vad många sådana man har. Musicera i massor, jobba massor, träna massor, plugga in all innervation (stupid), sola massor, bara vara etc. Som att tiden skulle rymma mycket mer bara för att skolan inte pockar på min uppmärksamhet. Nästan så att stressen kommer, på sommaren. Men lägg av.

Har i alla fall tvättat köksfönstrena idag, på in- och utsida, mellan och bakom. Mormor kommer på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0