Back

Kom tillbaka till kära huvudstaden idag, 12.30. Kände hur stressen kröp in under skinnet på nolltid. Hade i och för sig bråttom. Hem så fort som möjligt för att bara slänga av sig stora bagen, äta en macka på stående fot, packa en mindre väska för jobbet med arbetskläder, skor och en liten matlåda. Sedan iväg på cykeln och tillbaka in till Östermalms torg och Sturebadet. Första behandlingen började 14.30. Timmarna gick medan jag blev klibbigare för varje sekund i mitt tokvarma behandlingsrum.

Var i Västerås i veckan, och firade att Marc tog studenten. Underbart väder hela tiden, massa att fixa med innan och full rulle på själva dagen. Eftersom två kusiner också tog studenten kunde inte släkten komma på själva dagen, varför vi hade en fest för släkten igår. Äntligen fick jag möjlighet att klippa mig också hos kära faster. Rufset fick vad det behövde.

Trevligt "förbipasserande" förmiddagsbesök i fredags. Paj och tårta. Mamma; "du är ju sååå såld Mimmi.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0