Tidy up

Nu är jag tillbaka i Stocksund, eller jag kom i torsdags med hjälp av Thomas och hans bil. Mardröm hade det blivit om jag varit tvungen att åka tåg eller buss...
Det är skönt att få vara ifred igen, trivs väldigt bra med det, får göra vad jag vill.. hihi..=) Jag hade tänkt storstäda igår, men det gick inte så bra. Det var ungefär som när jag ska tentaplugga, jag gör allt annat än det jag borde. Men nu måste jag städa, för jag får besök idag, ska massera en kompis. Stackarn ska ju inte behöva börja nysa på bänken bara för att jag inte hann städa innan jag åkte hem inför jul.
Har rensat bland mina skor i garderoben, så att det fick plats andra skor som stått i hallen. De utrensade skorna ställde jag undan i mitt förråd, är så oändligt tacksam över att jag har det. Annars skulle jag inte ha någonstans att göra av någonting..Men nu ska jag inte fly från det jag ska göra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0