Teater

Imorgon börjar kursen muskeltöj/triggerpunkter. Det blir kul, men nästa vecka hoppas fysiologin igång vilket inte blir lika kul. Eller jo, intressant men jobbigt och krävande.
Imorgon ska jag gå på teater också, tillsammans med Jakob Birgersson. Han jobbar på dramaten, så han har fixat gratisbiljetter. Trevligt att kunna ta del av kulturlivet utan att betala. Jag ska visserligen bjuda honom på mat innan, så det blir väl min del av betalningen. Vi får träffas i alla fall, det blir kul.
Den här veckan har jag egentligen inget speciellt som jag måste göra, men jag lyckas boka upp mig ändå, upp över öronen. Ont i halsen har jag, och så hostar jag också. Tänk att jag aldrig kan få vara frisk en längre period, hinner precis komma igång med träningen så blir jag sjuk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0