Slut på det sjuka

Då var det färdigt för den här gången, tentaplugget. Eller det börjar väl på måndag igen.. Hade alltså tenta idag, det gick över förväntan bra faktiskt. Den var lättare än jag trodde att den skulle vara, jag klagar inte.
Jag borde städa, men det är ju så tråkigt.. Fast välbehövligt just nu, att bo med mig är ju som att ha hund typ. Hår överallt, usch. Damm blir det hos alla, hos mig med.
Ikväll blir det utgång. Ofta har vi tentor mitt i veckan, undrar om de planerar så för att studenterna inte ska supa så mycket? Inte för att jag gör det ändå, men man kan ju undra, och så ny kurs dagen därpå. Det är nästan så att man vill gå och strypa de som fixar det så fint.
Jag upp tidigare än jag behövde imorse för att hinna plugga lite till, uschans vad trött jag känner mig nu. Dessutom sprang jag hem från skolan, vilket jag inte gjort på en månad för att jag varit sjuk. Men nu tänkte jag att det fick räcka, så jag testar att träna normalt och antingen blir jag febersjuk eller så blir jag frisk. Mår faktiskt riktigt bra, just nu.
I onsdags hade jag mitt första klinikpass. Tyvärr var min nervositet obefogad, för jag hade inte en enda patient. Men det finns inte alltid patienter till alla. Hoppas jag får ta revansch på onsdag, fullbokad vore något..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0