Dan före dan

Idag har jag köpt små kakburkar och slagit in paket.

Slets upp 6.30 av att P3 spelade Robyn som vrålade ur högtalaren på alldeles för hög volym. Hade precis tränat när jag stängde av stereon igår kväll. Ramlade ner för stegen på två röda, tryckte på stand by och fick tillfällig frid i mitt stackars mörbultade huvud. Insåg dock att det bara var att fortsätta i upprätt läge, annars skulle jag försova mig. Gick på toa och möttes av en ljudvägg från alarmet på mobilen två minuter senare när jag kom ut därifrån. Det resulterade i ytterligare en rusch.

Kom till skolan på tok för tidigt, vad är det för fel på mig? Vi hade ju sagt nio, vad gör jag då där fem i halv...
Tvingade mig att läsa om The Performance Pyramid vilket resulterade i att jag knappt förstod vad jag läste och att hela jag slutade fungera. Övervägde starkt att lägga mig ned och somna, sådär oemotståndligt trött.
Det är tur att Maria finns. Hurtig som få trots att det både är morgon och nästsista dagen på terminen. Vi tog ett grupprum och gick igenom gamla tentor.

Jag skiter i duggan v.3 i januari. Visade sig att vi får göra den på omprovstillfället istället, vi som inte behagar vara där, utan snarare behagar vara i ÅRE.=)

Kommentarer
Postat av: Max

Men mimso... Det låter inget kul =(

hoppas du mår bra!

2008-12-18 @ 20:15:37
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Låter kanske värre än vad det är, mår bra ju.=) Även om det är sista dagen imorrn och att jag är trött. Vi ses på måndag, jobbar hela helgen, sedan är det jul. Puss

2008-12-18 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0