LOVlovlovlovlov

Det är avklarat och över, hur långt bort kändes inte det för ett tag sedan? Det gick som på räls, även om den var tungskriven.
Jag och Sofia firade med att gå hem till henne, köpa fyra bakverk och smaska i oss, sedan mådde vi illa.
Flängde över hela stan och köpte julklappar, dunsade ner i hennes säng återigen runt sexsnåret och drack te, helt utmattade. Väntade på att Johanna och Martine skulle sluta jobba och gick sedan att handla ingredienser till en tacokväll ute i Aspudden. Vi hade riktigt trevligt, åt för mycket och pratade om allt och inget.

Hade disciplin nog att träna, göra fudge och laga matlådor till imorgon innan jag drog till jobbet 13.30. Lyckades förstöra hela Sofias söta överraskningsplan med mitt arbetspass, vilket resulterade i att hon och Blanche fick umgås på tu man hand. De har aldrig träffats förut.=)

Ska bli så enormt skönt på måndag när jag får packa mina grejer och hämtas av pappa till Västerås. Stockholm är mitt hem, men Västerås innebär ett fyllt kylskåp, lugn och ro, jul, avslappning, badkar, sovmorgnar..och massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0