Hjuljul

Tack och lov firade vi julafton hemma hos mamma och pappa, bara vi. Det var skönt att få den tiden tillsammans. Juldagen ägnade vi åt att fika hemma hos ett äldre par i Barkarö. Jag och Max drog sedan in till Västerås för att träffa alla som man aldrig ser på en pub och sedan traska vidare till ett av Västerås ganska få dansställen. Det var mycket trevligt. Dagen därpå ramlade släkten in genom dörren, fullt sjå med porslin, mat, dricka, efterrätt osv. Underbart på sitt sätt, men trött blir man. Tack och lov andningspaus igår, då jag bara träffade två vänner på olika håll, dock sittandes hela dagen. Det blev sent även denna natt, vilket gav mig en känsla av fullkomlig orimlighet när klockan ringde vid nio. Hade tänkt träna innan vi skulle fara mot Knivsta och nästa halva av släkten. Ehm, nej, det gjorde jag inte.
Suttit hittills idag också, börjar känna mig som en stel, fet pinne. Har i och för sig hållit igång någorlunda, men inte tillräckligt. Dags igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0