Mums!

Idag har jag tränat (lite stolt som vanligt). Jag gjorde rödbetssoppa till middag, jättegott, men tyvärr står man sig inte jättelänge på det trots smörgås till osv. Så till plugget, vilket helt plötsligt har blivit massor igen, drack jag te och en macka. Fortfarande hungrig, resulterade i att Mimmi gjorde gröt.
Jättegod blev den!

Fiberhavregryn
Solroskärnor
Torkad mango
Lite lite smör

Koka ihop och servera med mjölk, mums vad gott det blev. Tror att jag hädan efter ska äta det där varje morgon. Behöver ingen sylt eller något på gröten om man har någon torkad frukt i, jättesmidigt.
Nu ska jag sova, är så trött efter en intensiv föreläsnings-palpations-cykla hem-tränings-laga mat-pluggdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0