Måndag

Helgen som var var den sista på väldigt länge som jag inte hade något alls att göra i pluggväg.
Lina och Sofia  var som sagt här. De kom i lördags, trångt blev det... =)Lina tog lite bilder på min lägenhet, så kan jag äntligen visa världen (alla de som inte varit hemma hos mig) hur jag bor. Tyvärr har jag inte fått dem än, men de kommer att finnas här så småningom.
Vi hade trevligt tillsammans, gick till Soft på kvällen efter en middag på färdig pastasås (dock med iskivade champinjoner och lite bönor) och god, välkokt pasta enligt Lina (tack). Till det drack vi ett vitt vin med en touch av päron, gott även om det kanske inte passar sig egentligen, who knows and who cares?
Har nog aldrig varit med om två (mest en) tjejer som varit så veliga i val av kläder. Och inte kunde de bestämma sig för vad jag skulle ha på mig heller. Tröttnade efter några ombyten och tog en av de första outfiterna, brukar ju bli så.

Heldag i skolan idag, lite drygt och vaknade inte riktigt förrän efter lunch när jag inhandlat och inmundigat en god kopp kaffe. Cyklade hem i rasande fart som vanligt och gick efter en liten stund hemma ut och sprang. Skönt, fast jobbigt. Sprang längre än vanligt, tappade nästan bort mig igen och sprang nog lite fortare än jag gjort tidigare. Riktigt seg i benen faktiskt. Kommer att ha träningsvärk imorgon, då är det som värst att cykla till skolan. Benen skriker att man är dum i huvudet som utsätter dess stackars musklerfibrer för detta trauma, hotar nästan med att strejka.

Imorgon kommer Sofia och hälsar på mig, det blir roligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Inmundigat", haha. Finns det ordet och är i så fall mitt ordförråd inte alls vad det borde vara?

2007-10-02 @ 00:45:44
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0