Fara över

Känslan är underbar, inga förpliktelser, inget dåligt samvete för att inte göra något, jag kan spendera min kväll precis hur jag vill. Hade tenta idag och nästa kurs börjar inte förrän, imorgon bitti. Man kan tycka att de kunde varit lite snälla och låtit oss få vara lediga torsdag och fredag, eller hur? Det är knappt så man hinner andas, hinner nätt och jämt ta ett djupt andetag innan det är dags att dyka ner på djupet igen.
Min kropp är så planerad, förra gången jag hade mens inföll första dagen på en tentadag. Samma sak den här gången, vilket resulterade att jag hade förskräcklig mensvärk under hela tentan. Min dundertablett jag hade tagit på morgonen gick ur precis efter att jag satt mig i tentasalen, så där satt jag.

Ikväll ska jag inte göra någonting.

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0