Regn

Jag vaknade för drygt en timme sen, helt sjukt. Jag har inte sovit såhär länge på jag vet inte hur lång tid. Brukar alltid vakna vid tio typ. Nåväl, börjar jobba 14.30, drygt. Har jobbat kväll tre dagar i rad nu, det är ganska tråkigt för man är ensam i princip hela tiden. Jag är trött, sovit för länge kanske.
Har i alla fall inte särskilt ont i halsen längre, det värsta gick över dagen efter att jag skrev inlägget innan det här. Men jag vågar inte träna än, har lite känningar kvar och det är onödigt att dra på sig skiten igen.

I fredags hade mina syskon konsert tillsammans med ett gäng elever från kulturskolan. Skitbra var det, inte allt, men det som de spelade (mina bröder) var riktigt bra, kuligt tyckte jag. Efteråt gick vi och tog en öl på Pitcher's, det var trevligt. Lillebror fyllde ju 18 i måndags, så han kunde ju följa med också. Sofia ringde och berättade att hon och en gammal klasskompis Ante stod utanför Pitcher's. Ante ville träffa mig, jag kom ner och fick se en kalrakad menig på permission. Kul tyckte jag, vi har inte setts sen studenten.. Han hade inte uniform naturligtvis, men jag visste att han låg i lumpen. Han var som vanligt..=) Han ville träffa mina syskon, jag tyckte att han kunde komma upp, men han vågade inte, hehe...

Det regnar idag, tråkigt tråkigt.

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0