Aah!

Sjukare idag, hatar att sånt här aldrig ger sig. Kanske beror på att jag sjöng igår.. Vet inte. Vaknde i alla fall mitt i natten och hade helt förskräckligt ont i halsen, kunde inte somna om. Gick upp och kissade, la mig igen, tog en halstablett. Hjälpte inte direkt. Tänkte att jag skulle ta en alvedon, vet att det har hjälpt mig förut, men jag slumrade i någon slags dvala fram till kl.7 innan jag kom mig för med att gå upp och ta den där tabletten. Jag inbillar mig att det hjälpte lite, jag somnade åtminstone.
Om en dryg timme ska jag åka med bussen in till stan och ha fiollektion. Ska spela på lördag, får betalt till och med, men jag har inte övat ordentligt som vanligt. Men det mesta kan jag sen förut, tack och lov.

             image3        image4  
                                    En vanlig Mimmi                                    Ser ni vad ont i halsen jag har?



Kommentarer
Postat av: lina i amerikat =)

guuuu va langt har du har fatt mimmi, vaxer ju som ogras.. bra bra jue...
ha d bra a krya pa dej kramar // lina

2007-05-12 @ 05:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0