Studenten

Idag är det ett år sedan jag tog stundenten, konstigt egentligen. Just kommit hem till min bror efter studentuppvaktning av min lillebrors tjej, Therese. Det är så varmt!! Men man ska inte klaga, värmen var efterlängtad av mig med flera. Klockan tickar.. imorgon har jag min sista uppspelning hos min fiollärare Friedrich. Övat som en gris till det där, men vi får se hur det går... Innan dess ska jag sjunga på ett bröllop, några välkända sånger och sedan betalning, lättförtjänta pengar. Ledig i två veckor nu, så sjukt skönt. Jag har nog inte varit ledig sen studenten typ, jobbat konstant känns det som, alla storhelger, obekväma arbetstider etc. På måndag tar jag och Thomas flyget till Menorca, en vecka, skönt...
Nu pockar de på min uppmärksamhet, ska äta tårta, brorsan fyllde år igår. Mm...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en grymt skön semester! Och bränn er inte för mycket i solen. Kram!

2007-06-09 @ 14:28:42
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0