Jeans

Jag fick ledigt! Yeah...inte alltid det går igenom. Det var trevligt eftersom min Thomas idé om att åka till Vingåkers factory outlet och spendera en del pengar gick att genomföra. Jag hittade ett par underbara Nudie-jeans, tyget är vävt på ett sätt så att breda ränder framträder på ett diskret och stilfullt sätt. Helt otvättade och riktigt tighta, sköna jeans som kommer att bli (eller har väl redan blivit) mina favoriter för en tid framåt.
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/superslimkim
(Jeansen heter dry stripe)

Synd att det är så dyrt med jeans, det som är både så skönt, praktiskt och snyggt.
Well.. fyndade lite också. Hittade två träningslinnen för dryga 100-lappen styck, tyckte i alla fall jag var billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0