No panic..

image20Tenta imorgon. Inte ovanligt att jag nämner det här, men denna gång är det lite annorlunda. Jag har ingen panik, över huvudtaget, trots att jag i princip inte har pluggat något och att det egentligen inte sitter särskilt bra. Vi nästintill fick tentafrågorna i förväg och föreläsaren har talat om precis vad som kommer att komma. Så rent teoretiskt borde jag utan problem kunna få alla rätt. Men verkligheten ser lite annorlunda ut, för Mimmi har nog redan tagit jullov och har varken hjärna eller disciplin tillgängligt.
Det är först idag som jag pluggar ordentligt, som om jag gick på gymnasiet fortfarande, haha.. Dessutom gjorde jag det stora misstaget (igen) att åka hem inför en tenta. Hemma får man inte många minuter framför böckerna, dels för att det är mycket roligare att umgås med folk man sällan träffar och för att jag nu åkte hem för att julbaka med mamma hela lördagen.

Ikväll kommer Thomas, trevligt att vi får träffas emellanåt, jag menar vi är ju ändå tillsammans. Åka och handla kanske?

image23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0