Massagebänk

image24Igår fick jag äntligen min efterlängtade avi i brevlådan. Antagligen har den legat och skräpat uppe hos min värdfamilj i någon dag. Jag har köpt en portabel chiropraktorbänk. Den är tillverkad efter beställning i USA. En likadan bänk visades i skolan för någon vecka sedan. Mycket bra lättviktsbänk (7,3 kg) som tål upp till 200 kg tunga bjässar. Jag köpte min bänk på Blocket.se. Nämnde för mina föräldrar att jag tänkte köpa bänk och de tyckte absolut att jag skulle titta på blocket först. Jag sa lite trotsigt att just den här bänken antagligen inte alls fanns. Men min pappa som aldrig lyssnar på det örat plockade fram en annons på en astra-lite chiropraktorbänk, precis en sådan som jag ville ha. Det var bara att ringa. Nästan ny och tusenlappen billigare trots medföljande tillbehör som kuddar och stöd.
Jag packade upp den och fann att den var så fin som jag önskade. Hihi..


Jag har mitt praktiska prov imorgon, lite nervöst är det.. Jag och Ako har förberett oss helt ok måste jag ändå säga. Vi masade oss till SATS kl. 7 imorse. Så hann vi öva ytterligare ett antal timmar, kändes bra. På eftermiddagen hade jag massage, av sätesmuskulaturen. Aj, säger jag bara. Inte den skönaste massagen jag har fått, men det gjorde nog gott. Är ganska spänd efter att ha cyklat en hel del den senaste tiden och dessutom så sprang jag både till och från skolan, vilket blir strax över en mil tillsammans. Lite seg idag helt enkelt, men ska jag ha råd med julklappar blir det till att cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0