Flicka på hög nivå

Denna eftermiddag har jag ägnat åt mitt utseende. Jag cyklade till Mörby centrum och upptäckte ett underbart lugnt köpcenter. De hade allt möjligt där inne trots att det bara var Mörby, skomakare, H&M, Åhléns, Lindex etc. Mycket bra. Jag hittade svarta strumpbyxor och ett hårspänne som jag ska använda imorgon. Dessutom kunde jag lämna in ett par stövlar på omklackning, för 80 kr, inte så dyrt, eller hur?
Imorgon är det den årliga julfesten på Naprapathögskolan. Min klass organiserar det hela, tack och lov slapp jag ta så stort ansvar, ska bara vara där och dekorera innan. Jag ska ha en svart klänning som slutar strax ovanför knäna, den är ganska snäv och är utsmyckad med paljetter på framsidan. Väldigt fin tycker jag.
Eftersom jag ska vara där klockan 17 imorgon för att förbereda är jag tvungen att veta precis hur jag ska se ut för att hinna med allt. Så jag ställde mig framför spegeln strax efter fyra och började locka håret. Vilken tid det tar..funderar på att göra en inbakad fläta och låta det torka över natten, så behöver man inte stå i en evighet för att få till de där mjuka lockarna. Då görs bara slutfinishen med locktången. Provade med smycken och smink också, det blev fint..=)
Riktigt girly som sagt, men det är roligt ibland.

Vad har du gjort?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du blir grymt snygg! Hur gick icke-ångest-tentan? Och för att svara på den utslängda frågan: hemtenta hela dagen.

2007-12-13 @ 20:36:12
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0