Fiolin

Power napen blev snarare en ordentlig lur. Somnade strax efter 13.45 igår och vaknade halv fem. Helt vansinnigt skönt var det, undrar varför det alltid är mycket skönare att sova när man inte får, som på förläsningar till exempel..
Gjorde inte många knop efter det, lagade mat och pratade i telefon, det var allt. Nej, i och för sig, jag dammsög också, skönt att jag fick det gjort. Men jag pluggade inte och spelade inte fiol, så det är vad jag ska göra idag. Nu har jag fått i mig en kopp kaffe och en lussekatt, så då ska jag väl ha tillräckligt med energi för att ta mig samman, tror jag.

Längtar efter toner och musik, där jag får vara med och bidra. Jag måste börja sjunga i kör igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0