Hårddiskhaveri

Nu sitter jag i skolan.. min hårddisk lade ner sin verksamhet igår, oerhört irriterande, men det finns ju i alla fall datasal här, det är bra. Har just konfererat med Thomas angående vilken hårddisk jag ska köpa, tur att jag har honom, jag kan inte sådant där riktigt. Funderar på om jag ska åka hem eller om jag ska åka ner en sväng på stan och köpa knoppar till skåpluckorna i köket. Jag är hungrig...
Haft en föreläsning i studieteknik idag, intressant, den tog upp lite andra saker än de som jag har hört förut om olika sorters studietekniker och inlärningsstilar.

Vädret har växlat idag, i morse var det mulet, det regnade en sväng efter lunch och nu är det soligt, det sistnämnda är kul i alla fall. Men nu ska jag nog dra mig hemåt, eller ner på stan åtminstone, det är kallt här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0