Tandläkarväder

Jag ska vara hos tandläkaren om drygt en timme, det blir dyyyrt.. Tror att jag har ett hål i en kindtand, bäst att kolla det innan det eventuellt urartar. Vaknade för en kvart sedan, riktigt skönt att få sova ut ordentligt.
Måste äta något snart.

image2
  Frukost-Mimmi

Det blir en allmänt utgiftsdrabbad dag idag. Ska hämta dyra arbetskläder på Posten (för det håller inte ProAros med, de som sköter den kommunala delen av vården i Västmanland. Helt sinnessjukt), gå och klippa mig, och gå till tandläkaren. Jag får helt enkelt inte göra något mer den här månaden..=)
Jaja....te!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi att leva är dyrt....I know...tänk dig mig då som e student...buuhuuu verkligen...cute pic. sådär avslappat o tjusigt...inget plutande där inte....Glad påsk och sköt om dig, puss o kram

2007-04-05 @ 15:42:28
Postat av: Alma

Varför kommer inte mitt namn med mina kommentarer....hmm kanske nu då puss puss / Alma

2007-04-05 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0