Ut och in, upp och ner.

Ingen ordning, ingen ordning...!

Allt är bra. Ja. Hur då? Eller? Jag är klar med min utbildning, har ett jobb under uppsving (förhoppningsvis), Johanna fyller år idag, jag har ridit på Gaiezza och hoppat (det kittlar fantastiskt), ränt på stan i solen, druckit kaffe och letat smycken hos två personer med larmknapp om halsen. En affär faktiskt. Det var sol.

"Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd". Haha.

Trött, så trött. Men det kanske kommer nu. Ser nästan inte anledningen. Mm, snart fungerar jag igen. Forma, forma om. "Som fiolen utan strängar, så är människa utan människa - ett uselt och ett ömkligt ting."

Och fiolen, lilla violinen. Blottad, skadad. Hur?

Fick ett fitnessförslag igår, märkligt inte sant? Hur skulle det bli liksom.

Äsch, lägg av bara.

Kommentarer
Postat av: Ksskss

Fitnessförslag?

2011-05-23 @ 13:29:31
Postat av: Mimmi

Mm.. N undrade om jag inte hade funderat på att börja tävla i det. Eh, nej. =) han tror att jag skulle kunna bli bra.

2011-05-23 @ 16:58:15
Postat av: Ksskss

Kom igen ba´! Kööööör ba´!

2011-05-26 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0