Grace like rain.

Det regnade idag, men jag kände det inte innan jag såg. Drog undan gardinen.

Ring ring i telefonen. Rekommendationer, det är lite fascinerande. Ingen marknadsföring.

Men vilken fin helg! Fint sällskap alla dagarna. Jag fick sjunga igår med Maria Nordenback-Kress, kuligt. Sedan hoppa rep och svettas. Jag slog mig också, repet snärtade till mig ordentligt en gång på låret. Sveda.

Musikcafé!

Har en ny kärlek - The Bad Plus.

Det är vardag igen, fast annorlunda, lila liksom. Supermassive Black Hole, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Max

Va?? Lyssnar du på The Bad Plus? :) Dom är ju skitbra! Vem har tipsat dig om dom?

2011-05-23 @ 13:46:21
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com/
Postat av: Mimmi

Ja, men guess who...:) De är sjukt bra. Örongodis.

2011-05-23 @ 16:54:15
Postat av: Max

Ja det är dom sannerligen! :D



Jag har ioförsej bara lyssnat på skivan suspicious activity.. Men den är grym!

2011-05-24 @ 00:51:18
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0