Mitt i

Ja, soldag. Njuter precis mitt igår nymalda kaffe bryggt i espressokannan nu på morgonen. Färdades i mugg på bussen i väskan, med lock. Varmt alla redan, men svalt inne på kliniken.

Hade mamma och gudmor här igår, trevligt. De fick varsin behandling och jag fick middag. Dagarna går, det är väl märkligt...? Trots att jag inte måste läsa något kvällstid, känns lätt avlägset och oförståeligt hur jag skulle hinna/orka det.

Jag är nog en endorfinaddict, så skönt att inte ha ont. Funderar på Lidingöloppet för tjejer (10km) är något för mig kanske. Alltså, mina ben (!), idag protesterar de och imorgon kommer det vara värre.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja! Lidingöloppet... ja tänkte slänga mig på långa loppet jag... häng på vetja! =) Kss kss

2011-06-29 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0