Duett

Bitterhet äter hål. "Du får passa dig som satan." - Veronica Maggio

Fick en musikalisk skjuts igår när jag hämtade nyckeln. Tack Maria för inspirationen, energi! Ska dit och spela idag, iih roligt! "Åh, jag är så glad att du är kvar i Stockholm! Kul med drivande människor."

"Du har inget val, musiken kommer tillbaka vare sig du vill eller inte. :) Låter toppen."

Rev runt bland mina noter, letade duetter, hittade massa roligt. Bland annat ett stycke skrivet för två violiner i slutet av 50-talet av en vän till min tidigare lärare och mentor. Vackra harmonier utan att vara töntigt. Vet inte om vi hinner till nästa söndag dock.

Fyller upp hålen, långsamt, men ändock.

Öppnade min kokosnöt igår, den var färsk och jättegod! Det kan verkligen vara grisen i säcken. Dagens uppgift hittills, sudoku och lite ord.



Det är kokosmjölken ni ser i glaset bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0