Nålar

Det här med nålar har fascinerat mig ett tag och är definitivt något jag ska lära mig att använda fullt ut.
Idag fick jag ont i knät efter att ha tränat på gymmet. Det krampade i vastus medialis (för er som vet) och strålade ner i foten, hade faktiskt lite svårt att gå.

Nidal är på semester, så vad gör man? Jag har ju aldrig nålat någon på det här viset, bara med sticknålar och tömt folk på lite blod. Jag fick lite instruktioner över telefon.


Tanken var att lägga upp en film på det hela, men har inte kommit på hur man gör... Återkommer.

Hursomhelst, det gjorde ont, men gick bättre än jag föreställt mig att plåga sig själv på det viset. Nu är jag smärtfri dessutom.=)

Hemma. Fick äntligen motivation nog att frosta av mitt frysfuck i kylen. Så sjuuukt dåligt.  Måste göra det minst 3 gånger om året. Men nu är det massa plats och rent och fräscht! Det gillar vi. Rensade lite också, vilket resulterade i en ost- och broccolisoppa med färsk timjan, mycket bra.


Lyckades både imorse och nu på eftermiddagen med mitt kaffe på ett sådant vis att jag blev lite lycklig, har hittat och åtgärdat den felande länken.

Gnager nu på en bit torkat renkött och dricker kamomillte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0