Missemiss

Cykla till gymmet, cykla till skolan, cykla till kliniken, cykla hem. Några mil blev det idag - lite seg i benen.
Sen klinik idag med tre patienter. Kul att det är fullbokat jämt mer eller mindre nuförtiden. Men man blir så speedad av att jobba så sent. Hinner knappt med mat, andas och finnas. Nej, inte bra. Måste hitta en strategi.
Beklagat mig över examensarbetet för Ed idag, han förstod och led med mig. Han berättade att hans exjobb var tryckt och helt färdigt nu...Mhm...
Men vi har haft en jättetrevlig helg i Västerås med kulturnatt och massa godis. Bland annat därför som jag kände ett stort behov av att cykla hela dagen idag. Gosigt att träffa Oskar också, kissen. "Min" katt här är avlivad.
Faktum är att jag funderar på att ta hem en katt från ett katthem eller dylikt. De jag hyr av åker till Australien ett tag, så får väl ta upp det när de kommer hem...
Jag längtar så efter det där mjuka, tillgivna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0