Cykeldag

Idag har varit en lärorik dag. Nya manipulationsgrepp i höft, knä och fotled, min teknik och snabbhet har lossnat lite i extremitetsmanipulation (öva, öva, öva) och så har jag ytterligare en gång cyklat i Stockholms rusningstrafik. *_*

Jag och Sofia babblade halva eftermiddagen om trådar som man skulle kunna dra i runt omkring examensarbetet, fick ihop någon slags frågeställning med taskig kvalitet. Gosh.

Dagens vinst bestod i att jag fick min vilja igenom hos cykelhandlaren (!) som både bytte bromsklossarna i bak, rättade till allt trassel och lovade mig ett stöd till cykeln vid nästa koll, eftersom de var slut precis nu. Undrar om han ljög. Nej.

Kaos hemma. Maten blev ok, fast det är äckligt med torr lax... Glömde den helt enkelt. Fick möjlighet att tvätta vid åtta, jag har nästan badat i smutstvätt. Eftersom jag inte behövt tvätta förrän nu efter vi kom hem från Kroatien, borde det innebära att jag har väldigt mycket kläder... Utrensning igen? Det svider lite i mitt materialistiska hjärta. Dessutom är det jobbigt, så det skjuter jag nog på.

Imorgon: Öva, öva, öva, omprov manipulation, möte med Sofia, ögonläkaren, hemgrupp, sova.

Det ser mindre ut än vad det känns.

Alice är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0