Kanelbullens dag

Min kropp är trött. Sov till elva efter en mycket trevlig kväll igår, kom hem efter tolv.
Känns lite som dimsyn trots att vädret varit helt fantastiskt idag. Jag gick långsamt hem från Danderyds sjukhus, tog något kort på löven, lyssnade på Seven last words av McMillan och kände mig tacksam över det vackra. Köpte viltskav.
Kanelbullar ska det serveras idag, men jag åt två gamla lussekatter istället som jag hittade i frysen från i julas.
Idag på eftermiddagen har det diskuterats kring mötet med en patient, i helklass. Synd egentligen. Hursomhelst kan jag tycka att samtalsterapeuten med sina erfarenheter skulle fått prata mer.
Undrar om jag har vitaminbrist. Grums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0