Fiol och cello

På jobbet igen med alldeles för lite att göra... Tre snälla patienter som inte säger så mycket, ligger mest i sina sängar och går på toaletten själva. Hm.. Har i alla fall tejpat lite, lindat om och druckit te.

Fick det dystra beskedet angående det praktiska slutprovet i januari. ALLT praktiskt som passerat under dessa snart fyra åren ska examineras. Jag fick en klump i magen och såg berget av information som måste berarbetas. Systematisk litteraturgranskning.

Jag har cyklat omkull idag, klantigt nog. Men både cykeln och jag mår bra. Fick vrida tillbaka styret bara. Ouppmärksam helt enkelt.

Imorgon får jag rida igen! Är så glad över den tiden med hästarna. Förra söndagen var fantastisk, fick rida en vacker häst med namnet Cello.

När ska jag börja spela igen?


Kommentarer
Postat av: Max

Du ska börja spela nuu!!

2010-10-31 @ 11:09:33
Postat av: Mimmi

Ingen motivation bara, allt annat slukar det som finns. Men I know, det finns ingen annan väg än att bara börja.

2010-10-31 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0