Kokos

Har fikat med Sofia ikväll istället för att göra det jag borde, tvätta, laga mat, plugga.. Jag är så bra.

Jag skulle inte vilja föreläsa för massa studenter, hur lätt kan det vara.. Vår studierektor kom in innan lunch och frågade om den pågående kursen i neurologi som många tycker är rörig, ostrukturerad och för bred. Vi lämnade våra synpunkter till henne och hon tog upp det med föreläsaren precis innan eftermiddagens lektion. Stackarn, men han var väldigt mycket bättre idag. Studierektorn satt dessutom med under första timmen och iakttog honom, vem skulle inte vara nervös då?

Svängde ihop en snabb middag nyss, mest för att få matlåda till imorgon. En grönsakswook med kokos och cashewnötter. Det där med kokos kan jag rekommendera, mycket angenäm och ny smak för mig.

Snart är det helg.=) På torsdag åker jag till Göteborg, ska bli skönt att vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0