HV

Fikade nu på eftermiddagen med Rastas, drack en soyalatte och åt en chokladmuffin till, gott. Men direkt efter och fram till nu har både haft ont i huvudet och mått riktigt illa. Det har gett sig lite, men känns fortfarande. Det enda positiva är väl att jag inte blir sugen på någonting.
Googlade lite på det och såg att om man, som jag idag, har druckit mer kaffe än man brukar kan man få de här symtomen. Har dragit ner på kaffet ganska rejält under tiden jag varit sjuk för att inte belasta kroppen i onödan, fick visserligen en fruktansvärd huvudvärk några dagar efter, men känner inte samma behov av kaffe nu som förut.
Ett riktigt skit att det är så gott.

Är rätt trött också, har suttit med mina neurologiböcker och anteckningar hela dagen, nött inbegrepp som Guillain-Barrés syndrom, fokalt anfall vid epilepsi osv. Känns inte som att det kommer att gå vägen, eller jo, men inte riktigt som jag vill. Pluggar aldrig tillräckligt nuförtiden, börjar försent och blir sur på mig själv. Imorgon ska jag åka till min släkt utanför Uppsala, bli klippt och äta pannkakor hos farmor, det lär man sig jättemycket neurologi på. Jaja, sådan är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0