Amaryllis = jul, snart.

Så var även den här helgen slut, ungefär lika slut som mina ben är efter ridningen idag. Mycket trav = mycket upp och ner i sadeln.
Jag har faktiskt tagit mig en power nap nu på eftermiddagen, är inte det den skönaste sömnen? Även om den varar ytterst kort stund ger den enormt mycket mer livskraft, fantastiskt.
Nu ska jag snart åka till kyrkan, blir trevligt och bra. Jag och Edward ölade med en av hans barndomskompisar och hans respektive på en pub i fredags. Mamma och pappa fick vänta på oss utanför mitt hus i bilen dagen efter när vi hade handlat utan koll på tiden. Men vi svängde ihop lite fika med varma mackor och ostkaka till kaffet innan de skulle åka och uppvakta morbror Jan som fyllt 50. Vi hade riktigt trevligt, jag fick dessutom en piccorino (en italiensk fårost) och en amaryllis. =) Puss på dem.

Jag har dugga på torsdag, tror jag. Känns sådär jobbigt, eftersom jag inte kommer klara den antagligen. Vi fick de sista manipulationsgreppen i måndags, en lektion som jag inte var med på. Massa saker man ska komma ihåg och öva på, skulle behöva öva jämt. Vad behöver man inte öva på? *suck*
Menar de att jag, JAG, ska vara färdig naprapat om 1½ år..? Give me jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0